2012-03-27 | 10:57:53

Dagens äventyr

Denna dag kommer bli oerhört spännande dag. Någon gång kring lunch börjar färden mot Sundsvall. Det är nämligen så här att min syster ska köpa sig en katt, närmare bestämt en maine coon. Vi har fått se bilder på honom och gosch så söt han är! Ser verkligen fram emot de här och medan vi väl är där nere ska vi på Ikea och kanske nått mer ställe, vi får se. Hur som helst kommer de bli intressant, lite små skönt att va ledig från praktiken också. Kameran kommer självklart att följa med ner till Sundsvall och förhoppningsvis blir det en del bilder, hoppas jag får fota lite hos uppfödarna. I bästa fall så bloggar jag i kväll, beror lite på när vi kommer hem osv.


Kommentarer;
Stina Jonsson - Hobbyfotograf

Hejsan!!!!



Lorem Ipsum dolor sit amet.

2012-03-29 kl. 16:44:11
http://sstinajonsson.blogg.se/

- Du kan läsa om min kamerautrustning HÄR.
- Jag vill inte ha reklamkommentarer.
- Redigerar gör jag i photoshop CS4.

© Copyright 2012 - Stina Jonsson www.sstinajonsson.blogg.se - Strängt förbjudet att kopiera något utan mitt tillstånd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback